تاتنهام، بیل را با پیشنهادی 110 میلیون یورویی می فروشد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 این طور به نظر می رسد که به زودی اخبار جدیدی در مورد آینده گرث بیل به گوش خواهد رسید. این هفته، هفته ای سرنوشت ساز برای آینده این مهاجم ولزی است. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس منابع باشگاه تاتنهام که در این انتقال نقش دارند، در حال بررسی دقیق تر این ماجرا هستند و حاضرند تا این انتقال در ازای مبلغ 110 میلیون یورو و البته انتقال فابیو کوئنترائو به تیمشان انجام شود.

این منابع آگاه در صحبت هایی به خبرنگار آ.س گفته اند که یکی از مشکلات بزرگ و اصلی پیش رو، قیمتی است که سران رئال مادرید برروی مدافع پرتغالی شان قرار داده اند: 25 میلیون یورو و این درحالی است که سران تاتنهام برای جذب او حاضرند تا حداکثر 20 میلیون یورو هزینه کنند. (رئالی ها برای خریداری کوئنترائو مبلغ 30 میلیون یورو پرداخت کرده بودند) و این درحالی است که مدت زیادی طول کشید تا لووی رئیس باشگاه تاتنهام متقاعد شود که کوئنترائو هم به عنوان بخشی از پرونده انتقال بیل به رئال وارد ماجرا شود.

این منبع نزدیک به سران باشگاه تاتنهام به خبرنگار آ.اس گفته:« آنچه ما به دنبالش هستیم، یک مهاجم است: موراتا یا خسه، گزینه مدنظر ما بود ولی سران رئال اعلام کردند که قصد فروش این دو بازین را ندارند.» بعد از پاسخ منفی سران رئال، تاتنهامی ها به فکر یک راه چاره دیگر افتادند. پیش از این شنیده می شد که دی ماریا ممکن است به عنوان بخشی از قرارداد بیل روانه تاتنهام شود ولی او اعلام کرد که قصد جدایی از رئال را ندارد و از همین رو حالا نام فابیو کوئنترائو مطرح شده است.

در حال حاضر آخرین پیشنهاد ارائه شده از سوی سران باشگاه مادریدی برای جذب بیل، پیشنهادی 85 میلیون یورویی است که فابیو کوئنترائو هم مبلغی در حدود 25 میلیون یوروی این انتقال درنظرگرفته می شود. از سوی دیگر لووی رئیس باشگاه تاتنهام درانتظار آن است که سران باشگاه مادریدی از سه روز دیگر و با شروع رقابت های فصل جدید لیگ برتر و لالیگا، رقم پیشنهادی خود را افزایش دهند و این رقم را به 110 میلیون یورو برسانند. یعنی پرداخت 90 میلیون یورو به صورت نقدی و انتقال فابیو کوئنترائو به تاتنهام.

این طور به نظر می رسد که سران باشگاه انگلیسی عجله ای هم ندارند؛ می دانند که با شروع بازیهای رسمی (تاتنهام تا پایاان ماه جاری میلادی 4 بازی برگزار خواهد کرد) فشارهای رئال برای جذب بیل افزایش خواهد یافت.و این اتفاقی است که دیریا زود اتفاق خواهد افتاد. این منبع آگاه ادامه داد:« بیل سه هفته برهمین برنامه تاکیدخواهد کرد. او نمی خواهد تمرین کند و نمی خواهد برای تاتنهام به میدان برود. به نظر می رسد که او تصمیم قطعی اش را گرفته.»

و از سوی دیگر به نظر می رسد که سران تاتنهام در مسیر قانع کردن بیل برای ماندن ناکام مانده اند. لووی این روزها در فلوریدا است ولی دائما با بیل در تماس است و به او پیشنهادات وسوسه کننده ای برای بهبود قراردادش ارائه می کند؛ پیشنهاداتی که بعید است ثمری داشته باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:58 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 30372
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1